یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
غزه

پژوهشگر حوزوی و فعال فرهنگی تصریح کرد: از جمله آثار وقایع پس از طوفان الاقصی این بوده که پرده از چهره نفاق و تزویر مدعین حقوق بشر برداشت.

حجت الاسلام حبیب بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سالگرد عملیات غرورآمیز "طوفان الاقصی" ابراز داشت: صهیونیست های جنایتکار در طول ۷۵ سال از زمان آغاز اشغالگری خود، بی توجه به ارزش های انسانی، به نسل کشی پرداخته اند و به خصوص در طول یک سال اخیر، کم سابقه و بی سابقه ترین جنایات بشری را علیه مردم مظلوم غزه مرتکب شده اند.

وی افزود: حجم بالای جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین و این روزها و هفته ها مردم لبنان از سوی جنایتکاران صهیونیست به قدری بوده که نه تنها امت اسلامی بلکه بسیاری از مردم آزاده و حق طلب دنیا حتی در قلب اروپا و آمریکا به دفاع از مظلومین فلسطینی و لبنانی پرداخته اند و تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف جهان از جمله در کشورهای غربی به همین خاطر شکل گرفته است.

وی همچنین گفت: نبرد امروز فلسطینی ها و لبنانی با اهریمن صهیونیست، میدان صف آرایی حق و باطل و جدال تمدن اسلامی و گفتمان مقاومت با تمدن غربی و شیطانی است.

این پژوهشگر حوزوی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تحولات پس از طوفان الاقصی بار دیگر پرده از نقاب دروغین مدعیان حقوق بشر و رفتار دوگانه سازمان های مدعی جهانی برداشت چه آن که سازمان ها و اندیشمندان غربی با همه توان در طول سال های متمادی، نسبت به جریان هولوکاست و اعمال خشونت علیه یک قوم، مظلوم نمایی کرده و برای آن بیانیه صادر کرده و می کنند، اما در مورد کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی سخنی بر زبان نیاورده و مسیر بی تفاوتی را در پیش گرفته اند و این مساله واقعاً دردآور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha